Actuele storingen

Er zijn op dit moment geen actuele storingen

Opgeloste storingen

[20-11-2021 – 20:10] OPGELOST: STORING ZENDER ZIGGO SPORT

Op dit moment is er een storing op de zenders van ziggo sport op DVB-C en op Kabeltex GO:

Ziggo Sport Select
Ziggo Sport Golf
Ziggo Sport Racing
Ziggo Sport Docu
Ziggo Sport Tennis
Ziggo Sport Voetbal

Kabeltex is op de hoogte van de storing en werkt aan een oplossing.

Eindtijd: 21-11-2021 – 13:00

[04-11-2021 – 16:00] OPGELOST: STORING VAN AL ONZE DIENSTEN OP WIERINGEN EN NOORZIJDE WIERINGERMEER

Oorzaak van de storing was:

Bij graafwerkzaamheden was er een hoofdkabel tussen verdeelstations stuk getrokken.

De beheerder van het netwerk Digitale Stad (KPN) heeft een aannemer dit laten herstellen.

Eindtijd: 04-11-2021 – 16:00

[03-11-2021 – 10.30] STORING VAN AL ONZE DIENSTEN OP WIERINGEN EN NOORZIJDE WIERINGERMEEROp dit moment vindt er een storing plaats van al onze diensten in de kop van Noord-Holland en specifiek op Wieringen en in de noordzijde van de Wieringermeer, het kan dus betekenen dat u geen internet, televisie en/of telefonie heeft. Het netwerk is van Digitale Stad. Wij zijn op de hoogte van de storing en Kabeltex heef de beheerder van het netwerk (KPN) verzocht om de storing te verhelpen. Kijk op Kabeltex.nl voor meer informatie of blijf aan de lijn als u een andere vraag heeft.

[26-10-2021 – 05.00-07.00] ONGEPLAND ONDERHOUD INTERACTIEVE TELEVISIE EN KABELTEX GO APP – OPGELOST
Op dinsdagochtend tussen 05.00-07.00 is er ongepland onderhoud aan ons televisieplatform. Tijdens dit onderhoud is uitval of geen beeld mogelijk. Na 7.00 uur moet het probleem zijn opgelost. Hou onze website in de gaten.

[14-07-2021 – 07.00] INTERACTIEVE TELEVISIE EN KABELTEX GO APP – OPGELOST
De storing in ons televisieplatform lijkt volledig te zijn opgelost. Daarmee ronden wij dit storingsincident af. Bedankt voor uw geduld, mocht u nog problemen ervaren, vragen wij u vanaf 08.30 contact op te nemen met onze helpdesk.

[09-08-2021 – 08:30] MISSENDE ZENDERS NA AANPASSING ZENDERAANBOD – OPGELOST
Op dit moment ontvangen wij veel meldingen van klanten die zenders missen. Hiervoor is de oplossing om uw zenders opnieuw te zoeken. Gebruik hiervoor de frequentie instellingen in ons zenderoverzicht.